Thursday 12 September 2013

Sesi Menziarahi Bapaku

Hari tu (11/9/2013), Bahagian aku datanglah menziarahi rumah mak aku melawat ayahku y sakit itu..Datang juga melawat akhirnya..Walaupon pernah gak aku berkecil hati xda sorg pon y dtg dulu..
Inipon sumenyer atas usaha murni SO aku nih iaitu si Baizura y sgt concern ttg apa y berlaku pd aku.TQ Bai..
N tq too my frenz K.TIE,JEY,OPAH,AINA,MAHADI,FIDO n QAYYUM y aku tahu dr dulu nak dtg tp xberkesempatan.
kpd org lama iaitu K.YAN,K.SO n cc ANA,sy tahu anda mempunyai hati y baik wlupon adakalanya terlepas kata/tingkahlaku.
juga y sudi dtg, MOJA,ILA n ABG FITRI(Driver).
Y sedih sbb xdpt dtg KHATMAS(exam),AZIE(interview PTD),PHIL(kaunter), CC ASMAH(jaga opis),AIAN(buat PP) n NAPIS(katanya segan ramai pompuan)..xpelah,u all pon dh jumpe i bgtau reason even i xmrh pon..




Belakang tulah ayahanda tersayang..


Gambar dr sumber en mahadi. Tp apsal gambar dak laki xda plak..?
Diorg xcaya wlupon tgn mak aku br elok dr patah tangan, tp mak dibantu mak ngahku bleh masak menu nasi putih,ayam masak merah,sambal goreng jawa,mee kari,nasi himpit kuah kacang,bubur kacang pengat pisang,air 2 jenis..hehehe..(aku tolong potong n angkt brg2 jer..)2jam aje mak n makngahku buat sume tu..
Apapon tq pada sume n juga hamba2 Allah di PPTG WPKL y sudi memberi sumbangan utk ayahanda tersayang(aku sendri xtau ada kutipan dibuat)..

No comments:

Post a Comment