Monday 9 September 2013

Hari Raya yang sayu seumur hidupku...

8-9/08/2013
Sepatutnya raya tahun ni giliran rumahku..Tapi..yelah..dah aku pon duduk dekat dgn rumah mak aku..N memg aku lebih spend dkt rumah mak aku semenjak mak n ayah aku excident..(inilah masanya utk aku menjaga kedua ibu bapaku)..so, aku beralahla..balik rumah mak mertua di Pahang..
Hari raya hanya untuk anak2ku shj..


Besor dah anak2 aku nih..



Aku tgh lipat kain 3bakul di belakang itu..

Macam2 hal bebudak ni wat keje..sumenyer kakak Jiha punyer keje..

Along belajar solat

Kakak n baby pon nak ikut, tp banyak main2..

Hari tu, aku balik dr kampung terus je tukar shift jaga ayah..erm..aku redha walaupon aku kepenatan..
aku tahu dunia ini hanyalah sementara..aku perlu berebut2 mencari keredhaan Allah sebelum terlambat..

No comments:

Post a Comment