Friday 13 September 2013

Kuarters oh kuarters...

Aku baru perasan ada emel masuk dr BPH. Harap2 ada berita gembira,tp.."kuarters oh kuarters.."

FW: RAYUAN KELULUSAN KUARTERS

FROM sam....@bph.gov.my TO You
Tuan,
 
Dimaklumkan, pada masa ini tawaran kuarters kelas G di Kuala Lumpur dibuat kepada yang mendaftar pada bulan januari 2007.  Giliran tuan yang mendaftar pada 11.3.2010 masih belum tiba lagi.
 
Terima kasih.
 
Sam.....................
Unit Kuarters
Bahagian Pengurusan Hartanah
Jabatan Perdana Menteri
Pusat Panggilan Kuarters:  03-88721111 

Aku sebenarnya xfhm dgn org BPH nih. Sebelum ni aku kol belah Putrajaya ttg status permohonan sebab mohonnya dulu di Putrajaya. Boleh dia kata diorg terlepas pandang permohonan tersebut sebabnya xkol(means kene kacau diorg r??) dr dulu..lg 1 mana2 y keje KL dah xbleh mohon Putrajaya.Aku ckp balik pekeliling y kuar tu selepas permohonan dibuat so sepatutnya boleh diambilkira.Katanya "minta maaf kami terlepas pandang".Terus suruh kol belah KL n update permohonan.Wah,senangnya jawab..
n aku pon update, n terus kol.lepas tu aku buat rayuan.tp..itulah dia..
"kuarters oh kuarters.."
 

1 comment:

  1. sama kes dgn sy n smpi skg x dpt lg.. huhu.. apply dr 2013.. tp dy kata kita apply 2015.. xde bukti maka tggu je la..

    ReplyDelete