Monday 9 September 2013

Keputusan Exam BITK 2013

Alhamdulillah...Akhirnya...
Walaupon kepala aku sangatlah serabut dengan musibah/ ujian y mcm2 berlaku dlm idup nih, namun pada 5/06/2013 aku cekalkan hati juga pegi amik exam BITK y ke-4 kalinya..Sudahlah sesat, lambat sampai n seterusnya lambatlah menjawab soalan..

Tanpa aku duga, disaat aku aku nak cek gaji, tangan pon gatallah buka link keputusan exam BITK..
"Eh, link dah buka..Try ceklah,kot2 rezeki aku kali nih.."
DAN...



PEPERIKSAAN PERKHIDMATAN JABATAN
JABATAN AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA
SEMAKAN KEPUTUSAN SEMASA PEPERIKSAAN BAYARAN INSENTIF TUGAS KEWANGAN (BITK) TAHUN 2013
NAMA : NUR HAMIRAH BINTI HASSAN
NO. KAD PENGENALAN
:
87050810....
TARIKH
KEPUTUSAN
  5/6/2013
 LULUS

* Cetakan keputusan ini tidak boleh digunakan untuk sebarang urusan rasmi.
* Slip keputusan rasmi hanya dikeluarkan untuk calon yang lulus sahaja.
* Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan :

Urus Setia Peperiksaan
Jabatan Akauntan Negara Malaysia
Aras 6, No. 1 Persiaran Perdana, Presint 2
Kompleks Kementerian Kewangan Malaysia
62594 Putrajaya

 
No. Tel : 03-88821087 / 1197 / 1171
No. Faks : 03-88821055
Emel : urus_pep@anm.gov.my

Disebalik apa yang berlaku, Allah bagi aku kegembiraan ini. Terima kasih Allah..
Aku percaya, Allah maha adil..
Kita merancang, DIA juga merancang. Tetapi rancangaNYA lebih baik..
Sesungguhnya, aku sedar betapa kecilnya aku dcc Allah..

No comments:

Post a Comment