Tuesday 10 September 2013

Aku terpaksa memberhentikan Along sekolah...

31/08/2013..Selain daripada ulangtahun kemerdekaan..tarikh ni adalah tarikh last day Along bersekolah di tadika Maiwp..

Actually, aku memg sgt2 terasa dengan org2 tertentu dkt opis nih..Xpuas2 mengata..Xhbis2 nak tikam belakang..Depan baik tp belakang..rupanya..mulut mcm longkang!!
Aku xmampu nak maafkan 'org itu' terutamanya sbb cara dia seolah2 menghina aku seorg ibu, isteri, anak n wanita..Sgt2 prejudis pada wanita..
Aku hanya pendamkan aje org y mengata aku belakang2 nih termasuklah 'org tu'n 'geng itu'..Moga Allah beri petunjuk pd diorg nih..
Tq..to my frenz y bg info..
Along, maafkan ibu sbb trpaksa buat keputusan ini. Walaupon Along xsuka, tp ibu percaya Along akan faham suatu hr nnti ttg kehidupan n sikap2 manusia y mcm2..
N to mak, maafkan anakanda sbb menambah beban terpaksa jaga Along bila balik dr sekolah baru.
Aku percaya Tuhan maha adil. 


No comments:

Post a Comment