Sunday 8 September 2013

Aku di uji lagi...

25 JUN 2013...

Aku diuji lagi.. 
Suamiku n 2org anakku accident motor dgn kereta. Masa aku terima panggilan n dgr suara org lain yg bercakap masa tu,hanya Allah shj yg tahu perasaan ini.Aku menggigil rasa nak pitam shj di opis.Mujur ada kawan2 (not all) yg bg support.CC pon arahkan pergi hosp. dgn kenderaan Jabatan. TQ pada yg memahami.
Disana, rupa2nya ambulans xsmpai lg. Bila aku dgr siren masuk hosp.,aku dah berdebar2..
Kulihat keadaan anakku yg kecik, terasa luluhnya dihati..
Mujurlah apa yg didiagnos pada awalnya tak betul..Alhamdulillah..

Duit..duit..

My Baby..tahan sikit ye syg...

My Kakak..tabah ye syg..


Suamiku terpaksa dijahit mulut n lidah. Manakala anak2ku luka di kepala sebab tercampak ke jalan. Mujur takda kereta. Sudahlah esoknya aku kena pergi kursus di Cameron Highland. Terpaksalah tarik diri last minute.
Namun aku tetap bersyukur semuanya xlah seteruk yg digambarkan pada awal kejadian...
Dan yg pasti...aku diuji lagi..

No comments:

Post a Comment