Wednesday 14 May 2014

Aku ke y salah?

Hari ni memg r aku terasa sgt dgn seorg PN nih..Dengan cakap xda adab..Klu nak ikut gred boleh sgt aku nak guna kuasa vito tp ada apa dgn jawatan..? Bila ckp asyik mention peg.kanan2 dia tu xhbis2..(allo..kanan ke kiri ke, jawatan aku tetap tggi dr deme...astagfirullah..kan aku dh sombong!!)

Alkisahnya bila aku menjalankan tugas aku dgn kuarkan memo utk bos dia..supaya bos dia tahu apa masalah y dia n seangkatan sdg hadapi..tp tulah, dapat plak bos baru y xtahu apa2..bila dpt memo sumer ingt -ve je..cer baca betul2 memo tuh..g bambu ank buah tu watper.. y si ank buah plak xbgtau masalah y dihadapi..tup..tup..aku plak y diaimnyer..

Bila suruh wat berbincang aku je y nek atas..pastu aku n kwn aku je y kol..klu org len aku rasa mst dh brperang sbb 'bsrnya' jawatan PN nih..bila dh biasa keje senang cmni jdnya..kang aku ckp dgn big boss aku, mau jd gaduh plak..biasalah big boss msti guna kuasa vito..

Bila dipertikaikan apa y aku buat tu memg org kata betul tindakan aku..n aku xbuat syok sendri sbb aku mintak pendapat org len n big boss sndri..

so.....................,aku ke y salah????????????

haih..manusia ni mcm2 ragam..bkn ke kena tegur tu lg bagus sbb kita tahu kekurangan kita drp kita rasa apa y kita buat selama ni mcm bgus tp sbnrnya x pon..

jenis aku ni xsuka r wat keje gaduh2..very misunderstanding..
wachaaa...

No comments:

Post a Comment