Tuesday 16 December 2014

Kursus paling santai...wink!!

Hari tu aku kena g kursus utk bahagian..
Biasalah dh hujung2 tahun xdalah nk stress sgt kursus2 y dianjurkan walupon nama kursus kitorg ni nmpk mcm rumit.."Perakaunan Akruan" katanya..

Kitorang berkursus di Akademi Pengangkutan Jalan M'sia kt Ayer Molek, Melaka..Pergh!!memg menguji ketahanan bdn aku y dh pancit ni..
sbb kt situ memg xda lift..adoyai..

 

 Hari 1st datang tu, check in pastu solat terus r g jejalan kt Bandar Hilir sbb mlm br ada kelas..hikhik..
So, layan..

Nek Menara Taming Sari







Kihkih..Posing aje..belinyer idop topi tu..tokey pon pandang semcm jer..

2nd Day..


En. Rajen y paling sempoi


Aksi gedik2..hikhik..lama xmain2 cop tiang, so men cop pokok kelapa..

hikhik..aku wat aksi beruk agaknya??



Nek river cruise..



Time to pow duit bos..kihkih (masing2 tgh tggu mknn)


Hari tu xbrapa nk menikmati pemndangan sbb masing2 sibuk tgk bola M'sia vs Vietnam kt tepon masing2..sib baik menang..


Ok..last day..


Ustaz y bg ceramah kaw..kaw..utk penjawat awam..kelas paling 'panas'..






Ok..so aku memg enjoy giler kursus ni sbb y pegi pon sekepala..dpt plak roommate xbetul otak sama ngan aku ditmbah bos y sdikit gila2..memg kenyang dgn ketawa..

Lepas nih kena g kursus kt Shah Alam..Oh No!!Memg aku xbleh g sbb anak aku kena chicken pox!!sorry bos..

No comments:

Post a Comment