Monday 1 December 2014

Keputusan KPSL N27 2014..Alhamdulillah..

Aku terpaksa delete post sebenar y lama sbb ada mata2 knonnya aku berlagak..
(X perlu nak tunjuk details sgt)
So,apa2 jelah n maaf pada y telah komen,komen anda juga terdelete..

Entri hr itu:

Semalam, seperti biasa memg rutin aku akan check keputusan KPSL N27 2014 tiap2 pg bl aku dtg opis..tup..tup..keputusan dh kuar..berdebar giler..
tp aku klik kat link 2014 asyik jd error je..smpai tgh hr aku check tp stil xbleh bukak..aku pon called JPA..dimaklumkan klu error tu tandanya terlalu rmai sdg online buka website y sama..ok fine..dlm ht dh berdebar2 sesgt dh sbnrnya..
n akhirnya...... aku berjaya jgk buka pkul 4am..huhuhu..
dan kputusan di tgh pagi itu adalah...

"Aku LULUS untuk semua paper tersebut."

 
Alhamdulillah..syukur..
aku amik 2x exam nih n Undang-undang Umum 1x je..Syukur pdMU Ya ALLAH..Sesungguhnya Kau Maha Mendengar n aku xpercaya wlupun bnyk dosaku pdMU namun Kau perkenan juga doaku..
SubhanALLAH..Amin..

2 comments:

  1. Ape yg berlagaknye? Tang mane yg bunyi cam berlagak tu? Ishh3... #mcmbatuapiplakkan hehehe... :p

    ReplyDelete
  2. huhuhu...ntahla..sabor jelah..(kitakan ramai org 'aim'..'aim' memanjang..)

    ReplyDelete