Thursday 5 June 2014

Bye Bye Dak Kecik..

Semalam dak Fiqa hbis praktikal kt opis aku..sedih jgk..sbb bdknya baik n pandai amik ht org..n dia adalah antara kwn y akn lepak kt tmpt aku bl stress keje, bl xsihat, bl ada probs luar n pling pnting teman aku bl aku sorg2 dlm bilik nih..kdgkala saling nasihat menasihati wlupun dia muda dr aku..n aku sememangnya seorg pendgr y setia..
ntahla..kwn2 aku ckp wlupun aku muda tp aku matang dr segi pendapat n mndgr msalah org..huhuhu...
tp hakikatnya..
hakikatnya..
aku..telahpon melalui bnyk kisah duka n sukar dlm idupku,
 n 
aku..dgn sdikit kekuatan y Allah beri, aku jdkan probs org len sbg pnduan utk muhasabah diri n meneruskn perjuangn idupku sndri..
(eh,ter'emo' plak..)

Fiqa, wish u luck in ur degree n happy alwiz..

layan guna monopod mek aian..(barang baru beli..-itu y galak sgt amik gambr)









jarang sekali dak praktikal diraikan dgn jamuan makan..tp dak ni spesial plak..

bkn jeles tp mcm xadil pd dak2 lain..bese r..gomen nih keje bnyk pilih bulu..dulu aku slalu pertahankan gomen..tp mkin lama mcm sush jer sbb bnda betul brlaku di opis skrg.. 

urm...
will miss u Fiqa..

2 comments:

  1. Btol kate awk mira...bdk praktikal lain x pnh plak diraikan camni... akk pon terkejot bile pak(d)h tanye akk psl fiqa last day... disbbkan dua dua cc kite cuti sehari sblom die last day tu.. pakdh soh akk order mkn bagai... x sangke jgk sbnarnye... ppdh pon siap dh ade cenderamata bagai... tanjat gegel...tp cenderamata tu mcm drp jabatan je.. tp kan... mmg dak kecik ni pndai amik hati org lain kan... hihihi...

    ReplyDelete
  2. hurm..now u see what i see..kihkih..

    ReplyDelete