Monday 30 December 2013

Hari Orientasi Pra Sekolah n Tahun 1 2014


Okeh..28/12/2013 hari tu adalah hari Sabtu..(Meme r..ish..ish..) Hari Orientasi anak-anakku y akan memasuki alam persekolahan tahun 2014..Seb baik cikgu2 ni bijak buat hari sabtu so xpyhlah nak amik cuti rehat aka cuti sakit bagai..good job..

Pagi tu, Wajiha dah buat perangai semacam je..risau aku sbb aku tahu ank dara aku nih memg kuat bila melalaknya..Along plak steady je..yelah Along dh berpengalaman sikit..Budak 6tahun ada dalam 30 org n 5tahun ada dalam 14 org..Ada 2 kelas..xtaulah sama kelas ke x diorg nih..Aku pesan siap2 kat Along utk jaga adik baik2 sebab adik perempuan..


Kakak berdiri tegak ajer dia..myb gugup sgt kot..hahaha..

Beriya aku buat barisan dak laki n letak Along kt dpn tup..tup..ada org potong plak..ish..ish..




 Hari tu sekali dengan Tahun 1, so aku g dengan Abg Sulungku sebab ank 1st dia thn 1 dah..(dak Aidil)..n kt sekolah y sama ni ada anak kakak aku thn 3 (dak Fatin) n adiknya prasekolah sapa lg klu bkn dak Wawan gemuks..so klu ada apa2 info pasal sekolah bleh r saling ingat-mengingati..



No comments:

Post a Comment